آخرین اخبار

از فرسودگی سالن‌های ورزشی تا مشکلات پیست موتورسواری در شورای ورزش گچساران

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت:باید هرچه زودتر پیست موتورسواری گچساران شناسنامه‌دار گردد تا بتوانیم برای آن ردیف بودجه اختصاص داده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
09 مرداد 1402
کد مطلب : 6498

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران محمد راهی در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار کرد: مشکلات پیست موتور سواری در منطقه پربالی پابرجا است.

 وی بیان کرد: باید هرچه زودتر پیست موتورسواری گچساران شناسنامه‌دار گردد تا بتوانیم برای آن ردیف بودجه اختصاص داده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به وجود متعدد تیم‌های قهرمانی در این شهرستان تصریح کرد: در شهرستان قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف وجود دارد.

 راهی عنوان کرد: هر جایی که قانون اجازه داده هیئت‌ها با ورزشکاران همکاری‌های لازم را انجام دادند.

 وی گفت: انتظار داریم در بحث قهرمانان ملی یک ردیف خاص در شورای شهر در نظر گرفته شده و به صورت ویژه به آنها کمک کنند تا قهرمانان دلسرد نشوند، هرچند تاکنون شورای شهر و شهرداری همکاری‌های خوبی را انجام داده‌اند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به سالن فرسوده ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: سالن ۱۵ خرداد در سال ۵۶ تاسیس شد و این سالن از سال ۸۸ از گردونه فعالیت ورزشی خارج شده است.

 راهی بیان کرد در حال حاضر این سالن به عنوان انبار آموزش و پرورش استفاده می‌گردد و زمین آن در مکان خوب و در مرکز گچساران قرار دارد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اضافه کرد: انتظار می‌رود با همکاری اداره آموزش پرورش و استفاده از اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی این سالن تخریب و به جای آن یک سالن چند منظوره برای استفاده رشته‌های ورزشی متفاوت دایر گردد.

 راهی ادامه داد: در حال حاضر سرانه ورزشی گچساران ۹۲ صدم متر مربع است که این میزان نسبت به جمعیت شهرستان آمار پایینی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز خاطرنشان کرد:در سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال اعتبار به ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص داده شد.

وی گفت: که از این میزان ۲۸ میلیارد ریال آن برای مرمت و بازسازی ۵ زمین چمن اختصاص داده شده است.مبلغ ۱۴میلیارد ریال اختصاص به پایگاه قهرمانی در مجموعه تختی داده شد..

 رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اظهار کرد:در آینده ای نزدیک ۴ مورد آن تکمیل خواهد شد.

 راهی با اشاره به اینکه تعمیر اماکن ورزشی بسیار مهم است افزود: عمر اغلب اماکن ورزشی در گچساران بالای ۲۰ سال بوده که نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۹ چمن ورزشی در گچساران به دلیل فرسودگی و از بین رفتن نیازمند بازسازی می باشند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه برای بازسازی هر کدام از این زمین‌های چمن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، تصریح کرد: در برخی از روستاهای گچساران نیز سالن‌های ورزشی نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

راهی اضافه کرد:در راستای توسعه رشته تیراندازی با تفنگ بادی اقدامات خوبی توسط اداره ورزش و جوانان گچساران با همکاری شهرداری،شورای شهر و رئیس هیئت تیراندازی این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا فضای مرده پشت سالن ورزشی شهیدپرهون، سالن تیراندازی شهید پردال به میدان تیر PCP (تفنگ بادی در ۵۰ الی ۷۵ نتر) تبدیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه این میدان تیر فاز دوم سالن تیراندازی شهیدپردال می باشد، تصریح کرد: در فاز سوم گسترش رشته تیراندازی نیز زمینی از سوی فرمانداری و همکاری منابع طبیعی جهت راه اندازی میدان تیر پروازی در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت.

راهی عنوان کرد: دستگاه مورد نیاز میدان تیر پروازی خریداری شده است و منتظر اختصاص زمین بر ای راه اندازی آن هستیم.

به گزارش فارس در پایان از مسئولانی که با اداره ورزش و جوانان گجساران همکاری و تعامل داشتند از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر شد.

 

پایان  پیام/ ۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =